Frissan har "målat" mitt hår

Idag var det dags att färga mitt hår och klippa mig! Det hade kommit fram en massa av den färgen som jag inte alls tycker om! Det är den färgen man får när man blandar svart och vitt. Blääää! Jag är faktiskt allergisk mot grått hår, PÅ RIKTIGT!!! Jag får alltid fruktansvärd klåda mitt på huvudet (i benan) och på sidorna när jag har för mycket grått. Färga är det enda som hjälper då. Och så här ser jag ut när Thomas på Rinse har tagit hand om mig.

 


Fin färg va!?

Nu ska jag dricka te och läsa min bok! Nu har jag gått över till en av Åsa Larssons böcker, "Till dess din vrede upphör".

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mira

Riktigt snygg färg du passar jättebra i den :)

Kram Mira

2009-08-25 @ 19:00:08
Postat av: Helena Nygrund

Tackar tackar! :-)

2009-08-25 @ 22:16:29
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0