Rolig och händelserik vecka

Idag blir det ett snabbinlägg utan bilder, men jag lovar att fota min händelserika vecka. Idag kom Linas Matkasse och det är alltid skoj. I morgon får vi gäster på middag (fast det blir inte Linas då), och firar Lasse som har fyllt år. På onsdag är det väl ganska lugnt, men på torsdag ska jag och mina kollegor gå på Wallmans och kolla in den nya showen och äta gott. På fredag ska jag och familjen hem till vänner i Järfälla som köpt hus och badtunna. Så den måste vi ju självklart prova!! Och på lördag ska vi på middag hos goda vänner i Spånga. Och på söndag blir det match på Råsunda och oxfilé hemma. Ingen dum vecka va!? :-)

Så summa sumarum så är det inte så synd om mig den här veckan!!!

Ha det gött!!!

 


Kommentarer
Postat av: Carina

show igen! jo jag tackar. Vad är det för show då? Badtunna åhhhhhh det vill jag också ha :)Ha en bra vecka! kram Carina

2009-09-01 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0