Thailändsk fotmassage och konfirmation

Helgen har varit lugn och städad. Lasse åkte till Arboga i torsdags för sin årliga kräftfisketurné med grabbarna och festade hela helgen. Och en sak borde han veta; det är livsfarligt att lämna oss tjejer ensamma en hel helg. Jag och Emma blir fullkomliga shopaholics då! Det var väl det enda "vilda" inslaget den här helgen. hehe! Blev ett par klänningar och skor IGEN!!!
På lördagen hade jag bokat tid för fotmassage. Fick det  i present när jag fyllde år. Shit vad ont det gjorde när hon masserade mina benhinnor! En plåga utan dess like! Men jag tänkte att det säkert var nyttigt.


Och det var efter massagen som jag och E löpte amok i Solna C! Hihihi.

På söndag var det dags för Emmas & Tessans kusin Mickan att konfirmera sig.
Här kommer lite bilder från söndagen.


Är på väg till S:t Thomaskyrkan i Vällingby och så här glad var jag då! Kanske jag tänkte på att jag kunde få sona mina shoppingsynder under gårdagen! ;-)


Strike a pose!! Man kan ha kul även när man väntar på pendeltåget.


I väntans tider på att alla mammor, pappor, mostrar, farmödrar och resten av släkten ska bänka sig.


Det hör inte till vardagen att jag har urringning, men man gör ju vad man kan för att liva upp kyrkfolket lite! Hehehe!


Ingela hade som vanligt överträffat sig själv med maten! Inte en smula kvar på tallriken, så gott det var!


Två trötta tjejer! Var det dåligt med luft i kyrkan eller!?


Lite härligt trädgårdsblomster.


Tre fina tjejer myser i gräset.


Dax för söta Mickan (med sol i ögonen) att öppna sina paket.


"Marmor" (mormor & farmor) med sina fyra tjejer.


Som de flesta tjejer, så älskar även Emma skor! Här provas Mickans tjusiga puppor!

Tack för en jättefin konfirmation Mikaela!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0