Bästa julklappen

Man ska ju inte vara materialistisk och så vidare, men gissa om jag blev glad när jag öppnade julklappen från Lasse. Jag fick en alldeles egen liten söt bloggdator. Nu behöver jag inte vänta till midnatt innan jag bloggar, för att vår andra dator är upptagen av en tonåring som sitter och diggar musik på youtube. Och herrn i huset behöver inte känna sig ensam och övergiven i vardagsrummet. Hihi! Jag är ju tjej, så jag kan både blogga och prata samtidigt! ;D  
Jag är överlycklig och måste ju ha varit lite snäll i alla fall, som fick en så fin julklapp!


Titta på den lilla tändsticksasken så får ni kanske en uppfattning om hur söt min nya dator är.

Lasse måste också ha varit snäll som fick så här snygga kallingar av tomten. Hihi!


Men jag kan lova att det inte var mig han fick dem av! 


 

Kommentarer
Postat av: emma

HAN FICK DOM AV MIG!! XD

2009-12-29 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0