Fotbollsgalan Limited Edition

Efter jobbet skyndade jag mig hem och hämtade resten av familjen, för en promenad ner till vår favoritrestaurang Hong Thai. Där var det fotbollsgala med uppträdande, prisutdelning och smarrig mat. Det är så klart Emmas lag AIK F93 som hade säsongsavslutning, och det var precis lika trevligt som förra årets fotbollsgala.


Här sitter hela laget och kollar på bilder och filmer från året som gått och även lite nostalgibilder från när tjejerna var riktigt små! Så söta!!


Min "Emsing".


Några tuffa fotbollsbrudar.


Och som vanligt kan jag inte hejda mig när det är en härlig buffé, utan vräker på av allt tills det blir en salig röra. Det ser ut ungefär som "har du eller ska du??" Hihi! Men jäklars vad gott det var.

Efter blev det förstås friterad banan med glass och det lyckades jag också klämma ner. Men nu är jag mer än lovligt mätt och får nog lägga mig tidigt ikväll och räta ut magen.

Natti natti!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0