Underbara vinter

Idag jobbade jag över och slet formligen värre än ett djur. Började kl:09.00 imorse och tog mig inte tid förrän kl:18.15 att gå på toa! Då hade jag gjort så många postförskott med presentkort att jag var alldeles skakig. Jag lovade mina kunder att göra allt för att de skulle få sina julklappar till nära och kära innan jul. Klockan 19.00 gav jag upp och traskade hemåt. Och vad glad jag blev när jag kom ut och vintern var kvar!!!


Mörkt och massor med snö hemma hos mig i Solna.


Vad vintrigt och härligt utanför min port!

Måtte nu detta ligga kvar så att vi kan gå ut och busa lite på julafton och kanske göra en massa snöänglar på skolgården!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0