Kelsjuk grannkatt

Just nu är diskmaskinsreparatören här IGEN, och sätter i ett nytt kretskort i skitmaskinen eftersom det förra brann upp! Gången innan kostade det oss 1200:-. Den här gången tar han visst inte betalt för jobbet, men kretskortshel.etet kostar 1400:-. Så därja!! Då är man nästan uppe i halva nypriset på maskinen. Inga problem med att bli av med "kulorna" inte!!!
Jag glömde ta ut pengar åt honom när jag åkte hem från jobbet, så jag och tjejerna tog en "prommis" till centrum och hämtade pengar och köpte var sin glass. Då träffade vi vår kelsjuka grannkatt på gården . Jag försökte ta en närbild på kattskrället, men han ville bara gosa med kameran! :-)









Kommentarer
Postat av: Tessan +*~.

IT'S MY BITCH! TAY AWAY FROM HER/HIM/IT!!!!!!!

2009-07-03 @ 12:06:40
URL: http://truelooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0