Emma är hemma!

Åh vad skönt att min "lilla" stora tjej har kommit hem igen från sin klassresa till Vaxholm.
Hon har varit borta ett dygn och ändå hann jag börja sakna henne! Hur fagerlund ska jag klara mig utan henne i 12 dagar när hon åker till England? Vilken abstinens jag kommer att få! Tur att Tessan är kvar hemma i alla fall!
Vi har haft en jättemysig kväll vi tjejer! Kollat på "Talang 2009" och ätit tacos!



I morgon blir det nya äventyr! Emma ska dansa med sin streetdance-grupp
Just4fun på Ulriksdals slottskapell under nationaldagsfirandet.
Sen drar vi tre tjejer till Saris Spa! Det får ni höra mer om sen.
nationaldagsfirande

Kommentarer
Postat av: Stephanie Grundberg

Haha ja de ska bli så kul när hon får följa med mig till England ^^ Längtar verkligen. saknar Jenny och allihopa där jätte mycket! ^^ kram

2009-06-08 @ 12:54:01
URL: http://stephyy.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag kommer sakna dig också mamma<333

2009-06-08 @ 23:35:01
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0