Ett gästinlägg från mig :)

Hej. Emmas is speaking :)
Jag hjälper mamma med sin header, men den blev inte så bra, ska göra ett nytt försök någon annan dag.
Jag vill bara berätta att jag älskar min mamma såååååååååååååååååååååååååååååå mycket! Hon är det bästa som hänt mig. Hon är den finaste, gulligaste, raraste, snällaste, vackraste..,..det finns tusen miljoner fina ord om henne.
Om inte jag hade henne så skulle jag inte veta vad jag skulle göra. Det är så kul att ha en mamma som bryr sig om mode och hur hon ser ut. Skulle vara så tråkigt att ha en mamma som struntar i det fullständigt. Och mamma är också cool för att hon är som en tonåring, hon tycker om samma saker som jag gör m.m.
Jag skulle kunna skriva en hel sida om henne( kanske 2 :P) men jag har fått skriv kramp XD
Men hoppas du inte blir aarg på mig nu mamma, när jag skrev på din blogg. Du kan ta bort det ifall du vill!

Puss Puss. Älskar dig!!

P.S Kommer sakna dig när jag är i England!! D.S

Emma

Snygga vi är, morsan <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Men såna fina ord vill man väl inte ta bort gullunge!

2009-06-16 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0