Middag på balkongen

Kvällsvärme har vi inte varit bortskämda med den sista tiden! Det gäller att slänga sig ut på balkongen och äta middagen. Men mysigt är det.  Idag blev det Lasses köttfärslimpa med färskpotatis, och ett glas rötjut lyckades slinka med också! Hehe! Jag njuter verkligen av livet just nu. Tessan påstår att hon ska baka chokladkladdkaka till efterrätt. Får se om det blir nån! Jag både vill och inte vill! Är ett jäkla godismonster som försöker låta bli sånt! Tur jag simmade min kilometer idag.




Tallriken där salladen lyser med sin frånvaro tillhör definitivt inte mig! Kan det vara "myran" Therese?!

Kommentarer
Postat av: Tessan +*~.

</3

2009-06-23 @ 19:30:41
URL: http://truelooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0