Mitt allra första inlägg någonsin!

Jaha! Så var det dags tydligen!
Min ena dotter tycker absolut att jag ska ha en egen blogg, så att hon kan läsa lite om sin kära mor!
Och vad skriver en helt vanlig mamma om?!
Är varken känd, snygg, framgångsrik eller nåt sånt! Jag är HELT VANLIG.

Jag heter Helena Nygrund och är 44 år!
Jobbar heltid, bor med min sambo Lasse och mina döttrar Emma (16 år) och Therese (13 år) i en hyreslägenhet i Solna. Kan man bli mer vanlig?!

Jo förresten! Lite ovanlig är jag kanske! Jag och Lasse firade att vi varit tillsammans i 20 år den 1:a juni.
Och jag älskar honom fortfarande! Det är ju lite speciellt i alla fall! :-)

Vad jag hittar på tillsammans med min vanliga familj kommer jag säkert att skriva en del om!
Och vad jag gör utan familjen också för den delen.

Men mitt första inlägg får vara klart här, som en liten mjukstart, för nu ska jag gå och lägga mig och läsa en helt vanlig pocketbok! Hahaha! Ska sluta tjata om vanlig!
Gonatt!


En liten avslutningsöl efter en match på Råsunda!  AIK har vunnit!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är inte vanlig. Du är världens coolaste och vackraste mamma!!!

Va kul att du har skaffat blogg!!! välkommen in i bloggvärlden:P

2009-06-05 @ 19:53:22
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Carina N

jag håller med, du är snygg o cool, framför allt en av de positivaste människor jag känner ;-)

2009-06-12 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0