Party hela helgen!

Ojojoj vilken helg det har varit!
I fredags var vi några som gick ut efter jobbet. Började med att softa en stund på Square i Sjöstaden! Skönt ställe där man kunde sitta och prata med ett glas vin och varva ner efter en arbetsvecka! Sen drog jag, Daniel och Minette vidare till Scandic Malmen! Ytterligare ett soft ställe, fast med högre musik! Även Daniels söta fru Ulrika kom dit efter en bio!
Där satt vi och babblade, drack, babblade, drack osv. Men trevligt  var det!
När alla utom jag dragit hem kom Lasse dit med ett par tokiga arbetskompisar! Så då blev det mera skratt! :-)
Sen blev vi "utkörda" framåt småtimmarna när endast hotellets boende gäster fick vara kvar! Och tur var väl det, för annars hade vi väl aldrig åkt hem! Hehe!

Lite bilder från kvällen:


Råraka med löjrom och rödlök. Inte helt dumt!


Daniel & söta Minette


Niclas var ute och körde med hojen. Kom in en stund på Square och snackade med oss!


Här poserar vi så rart! Hihi. Daniel, Minette & jag

Kommentarer
Postat av: Emma

du bara festar och festar, klaga inte på mig när jag ska festa varje dag 24/7 XD

love you

2009-06-14 @ 21:45:30
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Binthi

Herregud.. var det ni. dem ringde från receptionen och bad om ursäkt för de störande gästerna i baren som tydligen kom ifrån solna. Som kompensation så fick jag en extra natt i den största sviten med min prins.. taaack!

2009-06-16 @ 13:42:05
Postat av: Helena

Hahaha! Ja vilken tur att du fick lite ersättning, för vi kan parta loss! Hehe

2009-06-16 @ 13:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0