Syndig kladdkaka

Tessans kladdkaka blev alldeles för god! Syndigt god! Så nu har man suttit på balkongen och vräkt i sig det också. Fy sjuttsiken vilken svullhelg det har varit. Skönt att det är måndag i morgon så man är tillbaka i vardagen. Hemskt att säga det, men så är det! Jag sköter mig mycket bättre i veckorna med maten! Och i morgon kommer ju Linas Matkasse och då blir det både nyttigt, gott och roligt! Jag rekommenderar er varmt att prova. Mat för fem middagar och fyra personer! Ange i så fall mitt kundnummer 1229 för kompisrabatt! Gå in på http://www.linasmatkasse.se/start.php
Lina! Jag älskar jämna veckor när budet kommer med den härliga kassen på måndag kväll!




Tessan vräker i sig sin goda "kladdis". Lite kallare på balkongen nu, än vid middagen.

Kommentarer
Postat av: Emma

ni har det sa mysigt utan mig :(

2009-06-22 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0