Världens bästa lökskydd

Idag blir det grillad aubergine och köttfärsbiffar med tzatziki i pitabröd till middag! Och eftersom jag är mer än lovligt känslig mot löklukt så gäller det att vara uppfinningsrik. Det är inte så att jag tycker illa om lök, jag snarare älskar det, men jag klarar inte att hålla ögonen uppe för att tårarna rinner så mycket. Brukar inte ens klara löken om jag sitter i ett annat rum medan någon annan tar hand om den. Menibland måste jag handskas med den själv, för jag vill ju inte vara utan den. Och då ser man ut så här!


Med simglasögon klarar man det mesta, framför allt lök.
Men jag säger er en sak: Om ni är känsliga mot lök så använd inte skidglasögon! Funkar inte!
De har ju en luftventil och då stannar löklukten i skidglasögonen! INTE SKÖNT!!! Det lärde jag mig den hårda och inte speciellt intelligenta vägen. Hehehe

Kommentarer
Postat av: emma

unbelievable, du ser lika vacker ut, MED simglasogon pa.. Mammor far inte vara finare an sina dottrar

2009-06-26 @ 20:45:19
Postat av: Helena Nygrund

Hahhaha! Nu vet jag att du skojar! Puss darling!

2009-06-26 @ 23:29:00
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0