Birka Paradise med Anna, Carole, Yvonne, Anette, Hannah och Sari

I fredags åkte jag på kryssning med världens underbaraste tjejer. Jag hade så himla kul och fick en massa positiv energi som jag kommer att leva på länge! Och som vanligt kommer min bildkavalkad, framför allt för er som var med!


Vi hängde på låset och blev några av de 500 som släpps in i förväg. Kl:16.30 gick vi på båten och satte oss i baren i väntan på att få våra hytter. Genomgång av kvällens schema också! Hihi!


Vi håller på och fixar oss i "hyttalainen".


Två glada pinglor som precis har funnit varandra!


Alla är startklara och hungriga. Och även om vi inte hade varit hungriga måste man ändå fylla magen med fast föda innan man går in på den flytande. You know what I mean!!!


Vi väntar på maten, men är glada ändå.


Vi med!


Och vi! Men vart tog Yvonne vägen?


Tillbaka i hytten för uppfräschning och laddning inför paketspelet.


Vi är så laddade och ska vinna så många paket! Hehe!


Gud vad spännande!


Under första halvlek kan man ha glas på bordet, men sen...


Hela spelgänget.


Anna glad!


Anna butter!


Anna skitnöjd!


Annapanna tyckte att min utstyrsel matchade hennes nyinköpta Vodka med nitklädsel.


Anette är inte så trött som hon ser ut! Hon råkade bara blunda när jag knäppte bilden.


Skål!


Det är lördag och hemresa! Jag, Sari, Anna och Hannah hängde i Spa-baren och drack hälsodrinkar. Här på bilden har vi Vitamin Vitality som är färskpressad juice av svart vinbär och apelsin samt en shot med spirulina alger.


Vi borde ha hållt till i den här baren igår också! Hihi!


Här har vi en Quick Hit bestående av jordgubbar, rabarber, apelsinjuice, samt en shot spirulina alger.


Vi avslutade "hälsoresan" med en omgång till av spirulina alger, för det var sjukt gott.


Tack mina underbara tjejer!!! Med er har man, utan undantag, alltid skitskoj. Hoppas att vi kan göra en ny resa till våren. Love you!

 

 






 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för en vansinnigt rolig kryssning.

Åh vilken rolig blogg du har.

Kram Anna-panna

2009-11-09 @ 14:21:24
Postat av: Carole

Önskar att man kunde vrida tillbaka klockan och vara kvar där med er på båten. Vilka super trevliga vänner man har, tack för att ni finns!

2009-11-09 @ 22:35:50
Postat av: Helena Nygrund

Tack fina Annapanna! Och Carole! Jag håller med! Det var så länge sen vi slutade jobba ihop, men jag har ändå fortfarande roligast med er! Ni är mina partytjejer!!!

2009-11-09 @ 22:56:12
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0