Halloweenhelg del II

På lördagen åkte vi till Värmdö hela gänget. Familjen Lindberg/Nygrund, fam Andersson/Berg och fam Serra intog "Southfork" och våldgästade fam Jussila/Swedberg. Underbart trevlig och kul lördag, som slutade någonstans under söndag morgon! :-)
Och här kan ni se hur vi har kul:


Lite godispaus och "larv" på Ica Kvantum i Mölnvik på väg ut till Värmdö. Tessan & jag


Mohaha!!


Tillfångatagen...


Det spelar ingen roll vad du tar på dig Anja! Du är lika söt ändå!!!


Och lite förförisk kan du se ut också! :-)


Här var det en massa mums!


Liten och stor! Jag föredrar den till höger. Hehe!!


Vuxet pojkband??   Grabbarna grus.


Från andra hållet!


Vilka pumor!!!     Jag, Evo, Anja


Pumpor som sig bör...


som blev ännu häftigare i mörkret.


En liten gos-stund.   Emma & Ida


Ida tittar upp och undrar vad jag sysslar med.


Nån som också blev sugen på att kolla "looken" i fångdräkten.


Tack mina underbara vänner för en rent ut sagt skittrevlig helg.
Några av er fastnade tydligen inte på bild under helgen, men jag älskar er ändå!
Och så var jag ganska snäll och satte inte in för orättvisa bilder! Hihihi!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0