Helg med middag och bio

Det är söndag kväll och i morgon bitti ska man till jobbet igen. Jag har haft en skön helg med en massa mys trots "kissvädret" ute! Nåja, lördag var ju helt OK, men då var jag upptagen med annat och hann inte med någon långprommis. På lördag kväll kom min syster Marina med familj över. Det var så roligt att få träffa hennes "knoddar". Moa ritade så fina teckningar åt oss och Theo babblade, babblade och babblade. Hahaha! Så söta!!!
Vi åt mat, babblade vi med, spelade Buzz och poker. Och helt plötsligt var klockan 04.00 ungefär! Hjälp, vad tiden går fort när man har trevligt.
Idag kände jag och Lasse för att gå på bio, så vi åkte till Filmstaden i Råsunda och såg äntligen "Flickan som lekte med elden". Den var lika bra som första delen, och nu dröjer det inte länge innan trean kommer.



Jag tycker Noomi Rapace är en fantastisk skådespelerska och passar underbart bra som Lisbeth Salander.

Nu börjar det bli dags att "nanna kudden". Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0