Jag fick ett brev

Igår fick jag ett brev med den gamla hederliga "snigelposten". Detta brev är nog bland de sötaste och roligaste brev jag fått. Det livade i alla fall upp min dag igår och jag fick mig ett gott skratt. Och den som hade skrivit brevet var ingen mindre än JAG SJÄLV!!! Min älskade kusin Carina hade städat bland gamla grejer och hittat brevet och skickade det till mig. Och det låååånga och "djupa" brevet skrev jag till henne för 34 år sedan. Det känns som att det är någon liten okänd 10-åring som skrivit det, men det är uppenbarligen jag som skrivit. Hihihi!

Här får ni en liten glimt av hur jag tänkte när jag var 10 år.



Så himla gulligt! Eller hur!? Och på lördag kommer min syster Marina och hennes familj över till oss på middag. Då ska hon få se teckningen hon ritade, till vår kusin, när hon var 4 år.

Tack snälla Carina! Jag blev verkligen jätteglad över brevet.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kära kusin!

Ja, visst var det kul! he he. Tänk vad ett brev kan liva upp, både när man får det ,skickar det och får det tillbaks...ja du hajjar...Recycling när det är som bäst ;-)

Kram, hälsa alla!

2009-11-20 @ 08:01:52
Postat av: Christina

Hej Lena!

Du får nog vänta på mitt Face Book inträde, det har skitit sej som bara den. Jag måste först få en ny dator, Jocke ska fixa så småningom, och sen måste han tamejfan hjälpa mej komma igång. Men håll ut!

Ha de så bra och hälsa alla i familjen.

2009-11-21 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0