Städ-och rensningshelg

Hej, här är jag! Har ni saknat mig!? Jag har haft fullt upp med tråkiga saker i helgen. Vi har "flyttat" in i sovrummet igen, efter att ha fått nytt golv. Nu är det rent och fräscht, även om det är en del småplock kvar. Emmas skänk ska ju flyttas in till vårt sovrum i stället för "Billybokhyllorna" vi haft. Efter det kan jag ordna med lite mys och ljusstakar i min hörna. Hihi! Sen hade jag och Emma en riktig storrensning i hennes rum. Det behövdes kan jag lova! Hon är en sån där obotlig "minnes-saks-samlare". Gissa om hon har minnessaker till förba..else!! Jag var väl antagligen rätt likadan i den åldern.
Men nu börjar vi bli klara och ibland måste man ha tråkigt för att förstå när man har kul! Eller hur!?

Livet framöver innebär mycket julklappsfunderande, och jag är på gång ordentligt. Det känns skönt.

Vi tjejer i familjen äääälskar jul och paket!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0