Tennstopet igen

Då var det dags att träffa sin gamla härliga "Prippsfamilj" igen. Det känns inte som att det var så länge sen den här gången, och det kanske det inte var heller. Men det var lika varm och hjärtlig stämning som vanligt. Och jag vågade inte skoja till det med maten, utan tog min standard "Barman Special". Om någon undrar vad det är för nyttigheter jag äter varje gång jag hamnar på Tennstopet, så kan jag upplysa er om att det är: en oxfilétoast på en bädd av feta härliga pommes, toppat med flottig mumsig bea. Det är riktigt nyttigt, för själen. Så det så!!!


Hasse och Janne fick lite julkänsla på Tennstopet och sjöng "Nu tändas tusen juleljus"


Blir alltid på gott humör efter en date med Prippsgänget, och ser min omgivning med "öppnare" ögon. Pumpor och blomster i ett fönster till exempel.


Eller en tänd gran långt där borta....  Hihi!

Tack för en trevlig torsdag mina kära Prippare.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0