Kvalitetsfredag

Jag känner att jag har haft den skönaste fredagen på länge. Efter lite fredagsmys med god mat, lite vin och "Idol" kände Lasse att han behövde en powerwalk. Det var visst en annalkande liten ölmage som var på G och som störde honom, och jag som jagar steg hela tiden var inte sen att haka på. Vi klädde raskt på oss och var överens om att lyssna på hög musik, alltså inget snackande under tiden. Precis när vi kom ut och jag pluggade in mina "lurar" i öronen var det en riktig tung-gung-låt på tur. När vi svishade ner för "Mördarbacken" med den assköna låten på högsta volym kände jag mig ungefär som "Baby" i Dirty Dancing. När hon hade övat "tusen" gånger i trappan och stegen äntligen satt!!!!! Så jävla skön känsla. Precis just då kändes livet så underbart perfekt och det kunde inte bli bättre. Här snackar vi inte glitter och glamour utan kvalitet. Kvalitet för mig just då!!! Nattsvart ute, svettig (och trygg) powerwalk längs vår vackra strandpromenad till helskön musik. I´m so happy!!


Vi är så lyckligt lottade som bor så nära vattnet!!

Nu ska jag "hoppa" i säng! Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: inez

ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

2009-10-10 @ 12:21:21
URL: http://scenliv.blogspot.com
Postat av: emma

huvudsta<3

2009-10-10 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0