Simkompisarna made my day

Tack Birgitta, Berit, Helena & Renate för en skit-trevlig kväll. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan nästa "date". Jag är bara lite orolig att ni trodde jag fyllde år eller nåt, så mycket presenter som jag fick!


Snacka om att jag kände mig som en prinsessa när jag fick allt detta.


Birgitta & Helena i "salongen".


Birgitta, Berit, Renate & Helena i "matsalen".


Renate, Berit, Birgitta & Helena tillbaka i "salongen" Hihi!


Vild diskussion!! Ena sidan...


och andra sidan...


Och "hela sidan". My girls!!!!

Tack tjejer!!!!    Natti natti!!!



Kommentarer
Postat av: Christina

Ho! Molpes eget hälsningord, det får du inte glömma.Vilka häftiga tjejer du dejtar!

Ha de så bra, hälsa alla!

2009-10-19 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0