Trött onsdag

Jisses vad trött jag var på väg hem från jobbet idag. Det var nästan skönt att Tessan inte ville att jag skulle träna. Annars är det ju pilates på onsdagar. Men i morgon måste jag köra järnet, för då är det ett dubbelpass bestående av spinning och styrka. Jag jagar ju steg nu för tiden. Just i skrivande stund har jag kommit upp i 11871 steg. Jag MÅSTE upp i minst 10000 om dagen. Det gick ju inte så bra förra veckan, men nu har jag stegräknaren bättre placerad. Men lite träning som extra bonussteg kan ju inte skada. Hihi! Och sen förra måndagen har jag slutat med att åka hiss, så jag är verkligen taggad. Nu stegar jag ut ur Tessans rum (det är hennes dator jag lånar) och kokar tevatten! Den har ni inte hört förr va!? :-)

En underbar onsdag eller "lilllördag" till er.



PS! Hittade en bild från första gången vi var hundvakt åt lilla Nelson.


Varken Nelson eller mina tjejer var speciellt gamla här. Så söta!!



Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

Du stegar alltid ut efter att pappa kommit in till mitt rum och bett om te. ;D

2009-10-08 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0