Badtunna, Mexikanskt tema, AIK-Häcken

Nu är det söndag kväll och alldeles strax sovdags! Det har varit ett tufft men roligt veckoslut. Det började ju redan i torsdags med Wallmans som ni redan fått bilder på. Och i fredags åkte vi iväg till Jarmo och Åsa för att bada tunna. Jättemysigt!! Vi sov över där och åkte hem på lördagen och bytte kläder inför nästa tillställning, middag hos Eva & Peter med mexikanskt tema. Lika roligt som alltid när man träffar dem med hysteriska skrattanfall. Tyvärr hade jag inte kameran redo när Peters stol brakade ihop, med honom och stolen i en hög på verandan. Jag och Eva formligen "dog" av skratt då. :-)
Och idag har vi varit på en gastkramande match mellan AIK och Häcken, som slutade 3-2 till AIK efter en förlängning på 2 X 15 minuter. Phu! Jag måste nog börja käka valium innan jag går på dessa matcher. Man är ju ett nerv-vrak varje gång. Det är ju inte så att "vi" vinner med några stora marginaler.
Och som sig bör kommer min helg i bilder här:

Fredag hos Jarmo & Åsa

Lasse "gömmer" sig vid grillen.


Och den här ska vi snart bada i.


Emsis


Vem är finast?? Jag eller busiga Samuel??   :-)


Nu ska här krypas ner i tunnan.


Hur skönt som helst!


Ja här går det ingen nöd på oss.


Det ser visst väldigt grönt ut uppifrån.


Vilken njutning! Jag ville verkligen inte gå upp, för det var becksvart ute och fullmånen sken på oss. Så himla härligt!!! Men till slut blev vi tvungna att resa oss ändå, när hela kroppen blivit som ett russin. Hihi.


Där hade vi det så skönt igår kväll. Tack Åsa och Jarmo för härligt bad och god mat.



Lördag hos Peter & Eva med mexikanskt tema.

Tessan & Matilda är som vanligt sjövilda på studsmattan.


Lilla söta Zimba sitter innanför dörren och längtar ut.


Kissen blev trött av att titta på de hoppande tjejerna i studsmattan.


Vaken igen och försöker äta upp Lasses skor.


Mysstund med Emma.


Eva hade så tjusiga ljusmachetter att man lika gärna skulle kunna ha dem som armband.


Deras ascoola fondvägg i köket.


Djurmönster är hett i år!!  :-)

Tack för allt gott Eva & Peter!! Drinkar och mat med mexikanskt tema var inte dumt. Jag var så mätt när vi åkte hem att jag trodde jag skulle krevera. Och vad härligt med alla goa skratt. Jag längtar tills nästa gång vi ses.


Söndag

Match på Råsunda. AIK-Häcken. Men oj vilken snygg mössa!!


En sån vill jag ha!!

Nej nu är det dags att gosa med kudden.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack själva för en som alltid mycket trevlig kväll.

Ses vid brasan om inte förr.

2009-09-07 @ 21:40:30
Postat av: Tessan +*~.

Men en sån vill ju jag också ha!

2009-09-08 @ 23:03:59
URL: http://himmelbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0