Fredag=Mariefred+smörgåstårta

Igår var det fredag och Tessan har halvt längtat ihjäl sig efter den dagen, för det var dagen när hon äntligen skulle hem till sin älskade vän Circe. Och eftersom Tessan kan gå vilse i sitt eget rum, var inte tåget ett alternativ, ty det skulle innebära tre byten. Icke!! Så jag skyndade mig hem så att jag & Lasse kunde köra henne till Mariefred. Och när vi lämnade den lilla orten, som verkade riktigt idyllisk och mysig, var vi jättehungriga. Så när vi kom till Kungens Kurva slank vi in på Ica och handlade oss lite fredags-smarr. SMÖRGÅSTÅRTA!!! Snabbt hem och packade upp den och hällde upp ett glas vitt. Inte dumt alls!


Lasse var så söt och manlig (hihi) när han drog den lilla korgen på Ica.


Jag trodde nästan att jag hamnat på nåt tivoli, när vi var på Ica.


Mera cirkuskonster.

Lite "sköj" som livar upp en vanlig matshopping!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0