Golden Hits, IGEN

Igår skulle jag och några tjejer på jobbet ner till Golden Hits och "visa upp oss". Vi var med på artisternas möte som de har varje kväll innan de går upp på scen som fullblodsproffs! Det var Marie, Sanna och Katarina från ekonomiavdelningen som berättade lite om vilka de är och vad de gör. (Växelhäxan Helena har ju ingen missat). Och efter det lilla mötet skulle vi ta ETT glas vin i baren och sen åka hem.
Ett glas!! Jo jag tackar jag. Hur många flaskor det blev har jag ingen aning om, men vi hade förbannat kul. Sammantaget under hela året har jag nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår. Delvis har jag alltid kul tillsammans med Marie, Sanna & Katarina. Men vi hade ju underbara Tom och hans kompis Jörgen med oss också. Om jag bara träffar surkart till människor resten av året så gör det ingenting, för Jörgen har gett mig så mycket possitiv energi att det säkert räcker till nästa år också! Gladare, galnare, härligare människa får man nog leta efter.
Till slut ringde Lasse och frågade om han skulle komma till stan och hämta mig och det var nog tur det. Annars kanske jag hade stått där och gapskrattat fortfarande! :-)


Lilla söta Marie

 
Min fina och glada Katarina


Underbara och fnissiga Sanna


Åsså jag.


Katarina är en seriös ekonomitjej, så hon hoppade in bakom kassan och diskuterade kvitton eller nåt med Johan.


Katarina och den fantastiska glädjespridaren Jörgen.


Jörgen, Marie, Tom, okänd japan, Sanna och Katarina


Någon amerikansk kille vid bordet bredvid tyckte att jag också skulle vara med på en bild. Ja varför inte?!


Vilka killar! Både snygga och roliga.


Det fanns faktiskt en fantastisk show också, som förhoppningsvis inte stördes alltför mycket av våra skrattsalvor.

Tack Tom! Det var ju faktiskt du som fick till den här underbara kvällen. Love you!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0