Herre gud, han ska jobba dagtid!!!

Lasse ska börja jobba dagtid och det innebär 3-4 dagars jobb i veckan och ledig alla helger! Hur ska detta sluta? Vi har varit ihop i 20 år och han har jobbat i skift under hela denna låååååånga tid. Nu ska han alltså vara hemma varje helg i stället för varannan. När ska jag då lyckas få en liten bloggstund?? Han är ju redan skitsur och ropar att jag ska komma och titta på än det ena, än det andra TV-programmet med honom, så fort jag sätter mig en liten stund vid datorn. Jag är inte lika intresserad av att sitta och uggla framför den där jäkla dumburken. Jag brukar titta i TV-tablån varje morgon och bestämmer mig då för vad jag ska se. Och när L inte är hemma kan det gå en hel dag utan att jag knäpper på TV:n. Jag vet att jag blir precis som alla andra, man zappar och fastnar i det ena skitprogrammet efter det andra!! Nej, det är inte livskvalitet för mig.

Tack för ordet, men nu måste jag gå och titta på TV med Lasse!   ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

HAN KOMMER VAR HEMMA PÅ JULAFTONOH PÅSKAFTON OCH MIN FÖDELSEDAG, FÖR JAG FYLLER ÅR PÅ EN LÖRDAG! WIHOOO!

2009-09-16 @ 21:58:57
URL: http://himmelbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0