Lite kalas

Nu har vi haft lite efterskottskalas för Lasse som fyllde år 23:e augusti. Var det 22 du fyllde? ;-)
Alltid lika trevligt att ha "familjen" hemma på kalas. Alla babblar i munnen på varandra, så det är ingen risk att det skulle bli någon liten pinsam tystnad! Inte i det här gänget inte!!!!


Lasse har fått en massa olika ölsorter och ser inte ett dugg sur ut! Ungefär samma "nöjdlook" som när han vinner poker!!


Två sköna "systrar". Margareta och min underbara svärmor Sonia.


Full fart på söta Mickan!


Jag tror att Molly blev lite sur på oss när vi aldrig tappade någon godbit under bordet och började med yoga i stället.


Två galna tjejer på balkongen! Undrar om de fick tag på Lasses "present"???


Så här ser underbara Rebecka ut efter ett hårt pass på "Donken".  (Förlåt Becka!! Kunde inte låta bli!)


Blev vi för tråkiga Mickan??? ;-)

Tack alla för en skön och trevlig tisdag!

 





Kommentarer
Postat av: Emma

det var såååååååååååå god mat!!! Vill ha mer!!!!!

2009-09-02 @ 22:05:09
Postat av: Rebecka

MEN HELENA! Man ser att jag är släkt med molly i alla fall.. :P

2009-09-03 @ 20:41:48
Postat av: Mikaela

ehm... jag ser inte normalut på nån utav bilderna!? Hur kunde det hända:O

2009-09-04 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0