Måndag

Nej hörrni! Idag känner jag inte att jag har nåt speciellt att berätta. Det är en timma kvar av en trött måndag. Och det är väl kanske inte så konstigt att man är trött efter helgens bravader. Jag ska nog gå och lägga mig strax. Mitt nyponte är urdrucket, hemmet dammsuget och skurat, matlådan fixad, Tessan är förhörd på sin engelska och tvätten är vikt! Nu är det bara en omgång kvar att hänga upp! Och sen måste jag försöka sussa, eftersom jag ska gå upp kl:05.30 och hänga på badhusets lås! Nu längtar jag efter mina energigivande simkompisar!! Så Birgitta, Berit, Helena, Renate och ni andra, i morgon kommer jag!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Vera

Men för h-vete Helena!!! Hur bara orkar du? Tagga ner för oss andras skull och våra samveten... ;-)

Jag lagade mat, tog en prommis, slötittade på TV och gick och la mig 22 och gick upp 06:30 och jag är ändå lite, lite, lite yngre.



Kramiz

2009-09-08 @ 09:41:32
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0