Pimp my pärm på Wallmans HK

Under två veckor har en liten tävling pågått. Sara och Stina har jobbat hemma med att "pimpa" var sin pärm från ekonomiavdelningen. Sara tog hand om Wallmans Helsingborg och Stina skötte Wallmans Stockholm. Sen har vi andra, under absolut största diskretion, fått rösta fram den finaste.


Helsingborg


Stockholm


De två tävlande Sara och Stina.


Tävlingsarrangörerna Crisse och Linda.


De två tävlingsbidragen står framme. Linda hade bakat chokladkladdkakor.

Det var inget lätt val och eftersom båda pärmarna var så fina bestämde jag mig för att gå på bekvämlighet och hållbarhet. Och då tyckte jag att det kändes tryggare att hålla i Stockholmspärmen. Kampen var tydligen väldigt jämn, men till slut stod Stina/Wallmans Sthlm som segrare. Men även tvåan Sara fick fina priser.


Stina håller tacktal.


Sara hade förberett ett fint tacktal som hon ville läsa upp trots förlusten! :O)


En latte och Lindas kladdkaka som var ALLDELES för god!

Ja, så här kan det gå till på jobbet när man jobbar med kreativa, härliga kollegor. Skönt att det fortfarande finns några eldsjälar som försöker liva upp stämningen trots jobbiga besparingstider.

Tack Linda & Crisse.

Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

Skönt att det finns en eldsjäl hemma som livar upp mitt liv!

2009-09-26 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0