Proteinpulver & sjuk Tessan.

I morse hade jag bestämt mig för att gå på det tuffa pilatespasset på gymmet efter jobbet. Jag laddade upp med en rejäl blåbärssmoothie, med mitt nya proteinpulver jag köpt, som skulle räcka både till frukost och lite laddning innan träningen.



Sen gick jag in till Tess för att väcka henne, och möttes av en het och jätterisig liten tjej. Hon som i princip aldrig är sjuk fick stanna hemma från skolan. Min "lilla" tjej är faktiskt 13 år, men när man är riktigt sjuk vill man bli ompysslad av mamsingen. Så jag struntade i träningen och skyndade mig hem efter jobbet. Det räckte med att hon fick vara ensam hela dagen!



När jag kom hem hade mitt "hjärta" 39 graders feber och frös så att hon hackade tänder. Men någon gång under dagen när hon säkert hade kännt sig lite piggare hade hon alstrat lite konst.



Häftig bild va!? Jag tycker att kedjorna är så fantastiska. Hur lärde hon sig detta? Varken jag eller Lasse kan rita en streckgubbe! Hahaha!

Nu väntar tebaljan!  Natti natti!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; okej :)

2009-09-17 @ 17:28:43
URL: http://feliciaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0