Söndag och IKEA

Idag var det en ännu finare dag än igår. Och vad passar väl bättre än att gå på IKEA då?! (Man vill ju inte bränna sig i den heta septembersolen). Hehe! Emma stack iväg till sitt extrajobb på Råcksta sjukhem, Tessan stack till Gröna Lund med en kompis (Ericssondag) och jag & L stack till IKEA. Den lilla utflykten gick på 3000 kr. Tänk vad ljus är dyra! ;O)


Se vilken stolt hållning han har min Lasse när han kör den ack så tomma IKEA-vagnen.


En liten fika i "halvlek" så att vi orkar med nästa våning.


Sådärja! Då är det bara och ställa sig i kö för att betala "ljusen" då!


Det ligger faktiskt en del ljus på riktigt i vagnen! :O)


Jag är ju en sån där typ som nästan "äter" ljus. Och nu när det börjar bli höst och mörkt är det min bästa tid för att tända ljus. Här på en marockansk tebricka från GeKås i Ullared.

Vilken skön helg det har varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0