Wallmans

Nu är jag precis hemkommen från en underbart trevlig Wallmanskväll. Efter jobbet var vi några som tog ett glas vin på Strand (Sorry, glömde ta fram kameran) och sen var det krypavstånd till vårt härliga Wallmans Salonger på Teatergatan 3. Och här kommer en skön torsdag i bilder:


Underbara Jacob som tog hand om oss.


Jag och Katarina tar alla tillfällen i akt att få mysa lite granna!  :-)


Eva! Du är snygg, men din väska från Apriqot går inte av för hackor! Jag VILL HA!!!


Mina undersköna och goa vänner Bodil & Marie.


Lilla söta & spralliga Sanna.


Eva & Aga är två blonda, men jävligt smarta och snyggga, tjejer. Gissa vem som har lägenhet i Spanien!! ;-)


Och här sitter Stefan, Camilla, Susanne, Linda och Crisse.


Två härliga, goa och söta systrar. Memona & Binthi.


Hanna, Stefan & Eva.


Katarina övade lite steg på "Ladies room". Vi vill ju också vara på scenen!!!


Annie i häftig "Madonnastass".


Undersköna killar som sjöng.


Snyggare "servitrasa" än Erica får man leta efter


En suddig bild på den ack så skönsjungande Fernando.


Men lilla snuttan, smakade det inte bra!?


Söta Annie igen.


The handsome Martin kom och kollade pulsen på oss.


Inte ett par, men sååå snygga ihop. Camilla och Nicklas.


Två pumor.


Men Katarina, så där kan du ju inte ligga!!!!


Såja, det ser bättre ut!


Aga och Jojje fotograf.






Katarina & Boddan!!!! Vad skulle jag göra utan er???? Ni är sååå himla härliga.


Men Daniel, titta upp då!!!!


Så ja! Man vill ju se ditt vackra ansikte!

Tack snälla Annette och Martin för att ni bjöd ner oss till Wallmans. Och tack alla ni som jobbar där, för en underbar kväll och för att ni fick oss att må så bra. Ni är proffisga, snygga, trevliga, gulliga........, det finns inte adjektiv så att det räcker!! Ni är BÄST...

God natt!!!

 

 





 


Kommentarer
Postat av: Vera

Ååååååååhhhh....

Jag som inte kunde vara med igår. snyft

Jag får gå en annan dag men då kan jag ju inte dansa med Katarina på muggen och mata fnissande tjejer på divanen ju.

2009-09-04 @ 09:22:17
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0