ÄNTLIGEN, efter 45 år

Jag kanske inte har letat i 45 år, men i 20 åtminstone. och nu har jag hittat den, min FOUNDATION! Köpte den igår på Skönhetsbyrån och jag är KÄR!!! Jag har provat så många och äntligen har vi hittat varandra. Det var kärlek vid första ögonkastet! Hade jag hittat denna för 20 år sen hade vi antagligen inte "connectat", men nu är vi som gjorda för varandra.


Mina tre favoriter: Cliniderms dagcreme (229:- på Apoteket), Mary Kays foundation (219:- på  Skönhetsbyrån), Isadora Bronzing Powder (Köpt på H&M för ???).

Ja, jag är ju ingen skönhetsbloggare precis, men nu är jag så nöjd och vill dela med mig. Men alla är så olika, och lika många människor som det finns, finns det olika hudtyper, och dessa favoriter är produkter som passar min hud. Men om du nu skulle råka vara min tvillingsjäl, så slipper du gå och prova produkterna eftersom vi har samma! :-)

Det är fredag natt och 75% av familjen har ätit god mat och kollat på "Så ska det låta", och "Den sista samurajen".
Just nu sitter typ 66,66 % av de som är hemma framför sin dator och försöker umgås, och det är jag & Lasse! Hehe!


Var sitt glas "rötjut" och var sin "computer" är lika med fredagsmyyys, eller??? Hhi!

Nej nu får ni faktiskt hitta på något kul ni också!

Puss från Helena som älskar er alla!



Kommentarer
Postat av: marie

heej så glad jag blir att du är nöjd med foundation, den e toppen :)) ha det gott kram

2010-04-26 @ 23:43:03
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0