Filmtajm

Vad skönt att man började arbetsveckan med en tisdag, för det innebär att den här veckan kommer att gå så fort. Det är bra det, för jag längtar redan till den kommande helgen. Det är lätt att få mersmak!
Har insett att det är rätt skönt att hyra en film och slappa i soffan lite då och då, och inte tänka på allt som måste göras hela tiden. Det finns ju tyvärr alltid något att städa, tvätta och fixa med hemma. Men man måste ju leva också.
Igår hyrde vi Bröllopsfotografen som alla pratat så mycket om. Den var riktigt rolig, men ingen film man vill kosta på att se på bio. Det kostar ju en hel förmögenhet om vi ska gå hela familjen. Nej, då får man spara sig till "effektfilmer" som handlar om jordens undergång osv.


Om ni gillade filmen Smala Sussie så gillar ni säkert den här också. 

I morgon ska jag och Lasse äta smarrig fisksoppa på Kajsas Fisk i Hötorgshallen och sen blir det nog till att hyra en till film. Jag är sugen på att se Trubbel i paradiset.

 

 
Kan ni rekommendera den här??

Nej nu ska jag göra klart fyllningen till kakan jag ska bjuda mina kollegor på i morgon.



Natti natti


Kommentarer
Postat av: AnnaLeena

Hyr inte den !!! Vi hyrde den i helgen SKIT film!!

Grattis ännu en gång :) Kram AnnaLena

2010-04-07 @ 11:30:46
Postat av: Emma

Va!! Jag tycker den filmen var jättebra :D Jag vet mammas smak och jag tror hon kommer gilla den ;) <3

2010-04-07 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0