Jag känner havet...

Idag har jag städat i fem timmar och nu är jag äntligen klar. Phu! Att städa är verkligen något av det värsta jag vet, men det är så oerhört skönt när det är klart. Man känner sig så nöjd.
Till skillnad från dagens oglamorösa leverne, var det desto lyxigare igår när jag, Lasse och Emma stack in till Wasahof och tryckte i oss lite ostron.


En dotter med dyra vanor! ;-)


Skål!


Åååh vad gott det ska bli!


Jag känner havet...


Snyft, nu är det slut.

Ja det har varit kontrasternas dagar, och det måste det vara, för att man ska uppskatta när man har det riktigt bra och mår gott.
Nu ska jag laga lite mat och sen njuta av mitt nystädade hem.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0