Kickoff i Gbg med 2E Group

Har kommit hem efter en jätteintressant, givande och kul konferens/kickoff i Göteborg. Jag har skrattat så otroligt mycket och min positiva energibuffert är ordentligt påfylld.


Klockan är 06.00 och vi sitter på tåget. Lika bra att ge sig på "frullen" med en gång. Hade med mig en hemmagjord smarrig macka med rostbiff och potatissallad. Mums!


Är framme i Gbg och sitter på bussen som ska ta oss till Nääs. Rickard agerar guide och berättar lite om sitt gamla Göteborg. Proffsigt Rickard!


Vi är framme och alla ska hitta sin väska.


Nääs Fabriker där vi ska tillbringa det närmaste dygnet.


Under första mötet tänkte jag på att det skulle vara bra om alla hade haft en namnbricka. Vi är drygt 100 personer, blandat från Wallmans, 2Entertain och Hansen, och man känner kanske en fjärdedel. Men sen fick jag svar på tal, för på nästa genomgång fick man en t-shirt med sitt namn på, namnbricka modell större. Kul idé!


Vissa är lite snyggare!!! 


En "Solstråle".


Glassutdelning i pausen.


Som åtnjöts ute i solskenet.


Här är det AW och mingel.


Ingen dålig Afterwork!


Helena har fått tag på en Xider som matchar tröjan! Hihi!


Två fina pinglor.


Lite slapp på rummet innan middagen. Här ska jag och Katarina sova "sked" i vår himmelssäng.


Vilken tur att vi "tanter" har fått en stor och handikappanpassad toa. Hehe!


Inte så pjåkig utsikt från vårt rum va!?


Stora härliga utrymmen med mysfaktor på detta hotell. En härlig brasa att njuta av.


Det vankas fördrink borta i baren. En hundratal glas bubbel är upphällda.


Alla intar sina platser och presenterar sig för varandra.


Härliga schlagergänget hade också åkt ner till Göteborg för att överraska oss med sin fantastiska show. Här syns Erik och Lars Otto i sina klatschiga 80-talsfärger.


Några som är ute och tar lite "frisk" luft.


Katarina är lite trött i fötterna och intar högläge.


Världens drag, för där framme på scenen står bröderna Rongedal och förgyller vår kväll.


Vad tänker du på finaste Bodil?


Anna, Eva och Linda är så festfina.


Kärlek!


Vi går husesyn i Evas & Sannas tjusiga hotellrum med sovloft. En sån här lägenhet skulle jag vilja bo i om jag var ensam.


Deras badrum på övervåningen.


Hoppsan, där dök han upp precis när jag skulle ta kort på gänget bakom.


Nu gick det bättre!


Jag och Katarina gick upp tidigt och tog ett bad ute i det svinkalla vattnet. Uppfriskande!
Bilden är tagen inifrån bastun.


Hej då tjusiga Nääs Fabriker. Jag skulle gärna komma tillbaka hit och bo här fler gånger.


Alingsås station. Lugnt och fridfullt.


Undrar vilket håll tåget kommer från?


Tack alla inblandade för en givande kickoff! Nu vet vi mycket mer och har fått träffa en massa härliga människor i vår nya stora "familj", och allt var så bra ordnat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0