Soon, soon!!!

Snart borde det vara dags för Huvudstabadet att öppna för utomhussäsongen. Jag väntar och väntar på att få mailet om öppningsdatum, och ju närmre vi kommer desto ondare får jag i min axel som har varit så bra ett tag nu. Varför? Jag har inte simmat sen i höstas när badet stängde och jag har sprungit hos sjukgymnasten med min axel. När badet öppnar tänker jag trotsa axeln, för jag SKA simma. Och jag saknar mina simkompisar som attan.


Åh herre gud vad jag saknar simningen.

Renate! Du måste ha kurs med mig och lära mig ditt simsätt, annars får jag inte simma för min sjukgymnast.

Åh vad jag längtar...





Kommentarer
Postat av: Vera

Psykosomatiskt!

Händer mig HELA tiden...

2010-04-28 @ 10:03:35
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0