Måndagen avklarad

Måndagen är avklarad och dagens höjdpunkt var att få se ytterligare ett avsnitt av Arn. Hur ska det gå, kommer han att klara livhanken i det stora ökenslaget, kommer han att få träffa sin Cecilia Algotsdotter? Frågorna är många och jag längtar redan till nästa avsnitt.


Jag längtar till sommaren och vem vill inte mysa i gräset med sin älskade?!

Och på tal om sommaren är jag så sugen på att ge mig ut på stan och shoppa lite nya kläder, nu när jag fått flera presentkort i födelsedagspresent. Men om jag känner mig själv rätt så orkar jag inte ge mig in i massorna av folk på stan, utan drar nog till Kista i stället. Inte för att det är så lite folk där, för det är det verkligen inte, utan mer för att de har öppet till kl:21.00.
Men innan jag lyckas ta mig tid för en shoppingdag får jag väl bläddra lite i tidningar och kolla vad det finns för snyggt som eventuellt vill följa med mig hem. Hhi!
Jag hittade ett kanonerbjudande på Tidningskungen.se och hakade på en prenumeration och just nu väntar jag på att mitt första nummer av Damernas Värld ska komma, och där kanske jag kan få lite shoppinginspiration. Jag har för övrigt köpt många prenumerationer från Tidningskungen genom åren, och gett bort i present. Kanske något att tänka på när fantasin saknas, ge bort en prenumeration. Det finns en tidning för alla smaker.

Nu ska jag bläddra i en gammal Amelia, så natti natti!!



 

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej du!

Jag tittar också på Arn men tycker nog att filmen är mesig i förhållande till böckerna!

Men det är ju så ,det ryms inte allt med i en film.

Böckerna blev dessutom lite långtråkiga så det jämnar ut sej!



2010-04-14 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0