Uppe innan tuppen

Just nu sitter jag med en massa färg i håret (2 förpackningar faktiskt) och väntar på att skölja ur det. Ska på konferens/kickoff i Göteborg i morgon bitti och kan ju inte komma dit och skrämma slag på alla mina nya kollegor i koncernen med mitt gråa hår! Hihi. 

 
Undrar om färgen blir ungefär likadan på mig? Det vet man inte förrän efteråt!

Och på tal om i morgon bitti, så går tåget kl:06.00. Stön! Egentligen skulle jag ha flygit till Gbg, men pga de rådande omständigheterna med askmolnen så blir det tåget i stället. Jag hade kunnat sova en timme längre om jag åkt med flyget från Bromma.
Fattar ni, jag måste gå upp senast 04.30!!


Det här är jag i morgon bitti!

Hjälp jag får panik, måste gå och lägga mig nu, och så hörs vi på onsdag igen.

ZZZZzzzzzzz!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0