Isadora Graffiti

Härom dagen kom Katarina till jobbet med ashäftiga naglar.
Nu tillhör ju hon den där kategorin som alltid har långa tjusiga naglar, men hon hade hittat ett nytt nagellack som krackelerar när man målar det på naglarna.


Så himla läckra!

Först har hon målat med silver och sen med det svarta graffitilacket, som krackelerat.

Idag kom Sanna med lika tjusiga naglar och nu vill jag verkligen få tag på Isadora Graffiti jag med, men det är snudd på omöjligt att få tag på just den svarta färgen.
Och om man kollar in olika modebloggar så förstår man varför lacket är slut överallt, alla skriver ju om det nu.
Finns i och för sig i några fler färger, men det är det svarta jag vill ha.


Lite olika färger från lackoholics blogg.
Tänk vad mycket coola prylar det finns egentligen, och vi måste bara ha!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag kan njuta av showen och maten på Golden Hits i morgon.
Ska ju fira Lasse lite extra i morgon, fast det är idag han fyller.
(Blir tyvärr utan coola naglar, hihi).





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0