Morgonbadarna

I fredags ringde klockan 05.25 och jag flög ur sängen för en gångs skull. Fixade snabbt i ordning laxsnittarna och rusade ner till badet. Till skillnad mot dagen innan var det en strålande morgon, om än lite kallt.
Simmade min kilometer som vanligt och tog en snabbdusch och sen var det "fikatime".

Här kommer några bilder från avslutningen (mest som minne för oss som var där).


"Farfar"Thomas hade bakat en tårta åt oss för att fira sitt första barnbarn.


Den var jättegod!




Stackars söta Birgitta bröt foten vid badet precis i början av säsongen och missade sex veckors simning. 

 
Paula och hennes goja Pearl.


Mina laxsnittar är snart slut.


Gerhard busar med min namne Helena.


I år var vi riktigt många på avslutningen, trevligt.


Hur ska man lyckas få i sig av allt gott?!


Thomas, Berit & Renate.




När vi plockat ihop festade pippisarna på våra smulor.

Nu är det slut med min morgonsimning och det är 10 månader tills nästa gång. Jag tror inte någon av er förstår hur ledsen jag är över det! De där dryga två månaderna när jag simmar utomhus är de bästa under hela året!

Suck!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0