Julfest med Wallmans HK

Jag har varit lite seg idag efter gårdagens supertrevliga julfest. Det känns att jag fick sova alldeles för få timmar, men det var det värt.


Det börjar lukta party på jobbet...


Lite mys och mingel.


Frågesport och Sofia ser ut att vara riktigt taggad.


Sanna stöttar upp bussen som ska ta oss till Blå Porten på Djurgården, för en härlig julmiddag.


Och nu är stackars Sanna helt slut :-)


Men Stina, vad gör du, festen har ju inte ens börjat!    


Framme vid Blå Porten blev det lite glögg och samling runt elden. Så jäkla mysigt.


Jonny höll sig nära "glöggtomten".


Bordsplacering med en oerhört rolig inbjudan till något som händer i januari. Jag är såå lycklig!


Min obligatoriska bild med "salig-röra-tallriken".


Babbel, babbel, babbel...


Söta Aga i sin snygga röda vintagejacka.


Jag hade en liten servettvikningskurs, men jag tror att tjejerna missuppfattade vad man skulle ha dem till.


Ett par till som missade ändamålet!   ;-)


Efter julbordet var vi ett gäng som drog till Wallmans Salonger och partade en stund. Den söta tjejen i baren gjorde en supergod rosa drink till mig. Mums!

Jag hade en supertrevlig kväll med mina underbara kollegor. Vi är ju som en familj, och jobbfamiljen träffar man minst lika mycket som sin riktiga familj.

Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysig det såg ut att vara!

När ska du skriva om minijulafton då :)? <3

2010-12-22 @ 11:59:11
URL: http://elmyn.blogg.se/
Postat av: Cajsa

så trevligt det ser ut! :D



ha en god jul! :)

2010-12-22 @ 18:38:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla gärna in tävlinge på min blogg :)



God Jul!

Kram Jenny

2010-12-22 @ 20:24:10
URL: http://bloggofadreamer.blogg.se/
Postat av: Vera

Ser trevligt ut, som vanligt.

Är nyfiken på januariprylen. Håll mig underrättad.



Vi ska ha Julmiddag i januari i stället, den byter namn till Kickoff helt enkelt.

Vi ska till Restaurante Ibsen (men säg inget till de andra för det är hemligt).



Hela familjen i ångesttillstånd för Sverigeresa i morgon. Vi VILL INTE frysa!!



Kram

2010-12-22 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0