Nåt är på gång...

I fredags var det dags igen för mammografi, min fjärde gång faktiskt.
Jag hade förvarnat att jag skulle komma senare till jobbet, men allt gick blixtsnabbt på morgonen.
Snälla Lasse gick upp och skjutsade mig till KS, fast han var ledig.
Medan han fixade parkeringsbiljett gick jag in i förväg för att köa, men jag blev inropad på en gång, svisch svisch, fyra bilder och det var klart.


Så här ser den ut, den berömda "tuttmanglarapparaten", men jag är nog lyckligt lottad för jag tycker inte att det gör det minsta ont.

Sen körde Lasse mig ända till jobbet, så jag kom till och med tidigare än vad jag brukar!!!


Och på jobbet verkade något vara på gång???


Något är DEFINITIVT på gång!!!
Hmmm....???

Jag stack redan vid 14.00 från jobbet eftersom vi skulle åka till Ockelbo och han en riktig myshelg med Lasses syster Ingela och hennes familj.
I morgon får ni se en massa bilder från vår helg.

Nu är det godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0