Smyckesträd

Jag och Emma lånar smycken av varandra hej vilt, men jag har inte varit helt nöjd med hennes örhängestrassel, så när jag hittade detta smyckesträd slog jag till.
Hon fick det i juklapp trots att det inte var något som stod på hennes önskelista, men jag tror att hon blev rätt glad åt det ändå.
Men nu blir jag själv lite avundsjuk, för det ser rätt trevligt ut när man ser alla fina örhängen, som en prydnad i sig.
Måste nog gå och köpa ett till mig också!


Man kan ju hänga sina ringar och armband där också så klart, men vi är mest förtjusta i örhängen.

Nu börjar det närma sig nyårsafton förresten, så jag undrar vad ni ska hitta på då?
Blir det gala, hummer och fyrverkerier eller kanske "bara" myskväll med pizza hemma?


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilket härligt sätt att organisera sina smycken på! Det ska jag hålla utkik efter framöver.



Svar:

Jajamen det blev den spräckliga. Känns roligt med en annorlunda matta då vi jämt haft enfärgade förut och så såg det mer ombonat ut.

2010-12-29 @ 16:03:03
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Jenny

Hej!

Hittade den här bilden när jag googlade på smyckesträd för armband och undrar var du har köpt det? Svara hemskt gärna till min mejl. :)

2014-12-22 @ 12:47:40
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jättebra för örhängen ju! Har två smyckesträd men inget som passar till mina örhängen tyvärr. Så googlade på smyckesträd för örhängen & hittade det här. Jag undrar var du har köpt det? :)

2014-12-25 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0