Dans, dans, dans

Idag var det dags för terminsavslutning på Solna Kulturskola och jag fick äntligen njuta av Emmas, Michelles och en massa andra ungdomars dansuppvisning.


Vill inte missa det för "allt smör i Småland".


Här vankas det show...


Biljettköp!
Wallmans, Golden Hits, Hamburger Börs och allt möjligt jag har sett under året i alla ära, men det här är den show jag längtar mest efter, min dotters dansuppvisning.


Emma i mitten och söta Michelle (som jag har känt hela hennes liv) längst till vänster.
Åh vad min nästa kamera kommer att vara så mycket bättre än min lilla digitalkamera jag har haft i 2 år!
Känns lite som att jag har vuxit ur den nu, även om den alltid kommer att finnas med i min handväska i fortsättningen också. Men vid såna här tillfällen skulle jag så gärna vilja ha en kamera med en schysst zoom.
Mellandagarna, here I come...


Alla barn och ungdomar kör sitt finalnummer.
Märk väl den lilla tjejen med grön kort jacka och kepa längst fram, hon var så söt, hade sådan utstrålning och energi att tårarna formligen forsade på mig under hennes och hennes kompisars dans. Undrar vad det blir av henne när hon blir stor?

Ja, nu är det väl ett halvår innan jag får se nästa dans, för du slutar väl inte Emma!!?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0