Lugnet före stormen...

Just nu känns livet så soft och skönt, hela familjen är samlad hemma och bara slappar. En tar en powernap i soffan, en sitter vid datorn och lyssnar på youtube, en har haft abstinens efter sushi i flera veckor och nu har hon äntligen fått det och bara njuter.
Själv sitter jag också och slappar efter att ha gått runt i hela lägenheten och tänt mina älskade ljus och lyktor.
Maten är på gång, det blir helstekt oxfilé med bakad potatis och lite såser & tillbehör, mums.


Om ni visste hur mycket pengar jag lägger ner på blockljus och värmeljus skulle ni baxna, men jag mår så jäkla bra av att ha en massa ljus runtomkring mig så det är värt varenda krona.

Om jag känner mig själv rätt blir det nog ingen tid vid datorn i morgon så jag vill bara önska er ett

GOTT SLUT OCH ETT FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer
Postat av: Vera

Vilken storm?

2010-12-30 @ 22:51:40
Postat av: Helena

haha, ja typ nyårspartyt! :-)

2010-12-31 @ 00:30:53
URL: http://helenanygrnd.blogg.se/
Postat av: Carina

Gott Nytt År till dig och familjen! Kram

2010-12-31 @ 08:14:25
Postat av: Elvira

Gott Nytt År!! Nu kör vi igång för Bitch/beach 2011 ;)



Kram Elvira

2011-01-01 @ 13:04:04
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0