Vackra Ockelbo

I fredags stack vi som sagt till Ockelbo och hade en urmysig helg med god mat & dryck, härliga promenader, kortspel och allmänt mys i goda vänners lag.


Tre fredagsgalna tjejer (i alla fall två av dem)


Hungrig och redo för lite tacos.


Lasse invigde sin fina Key West t-shirt.


Första skalet är laddat, mums.


Molly ligger och väntar på att någon ska tappa en mumsbit på golvet.


Hur mysigt som helst att sitta framför brasan och mysa med ett glas rött.


Man kanske ska testa att bli blondin???


En lååång härlig lördagspromenad i kylan. Emma posar i något som nästan ser ut som en björkskog.


Undrar när snön lossnar från den där grenen?


Så himla härligt.


Undrar vem som har legat här?


Tjohoo vi är framme! Och tur är väl det, för jag har blivit riktigt svettig av alla lager kläder.


Nu vankas det varm choklad med vispgrädde. Lovely!




Dags att börja bege sig hemåt igen, tycker en intrasslad Molly.


Lite kvällsgos.


Tittut!


Det är söndag och strålande sol.


Precis så här lång och smal är jag, hihi.


Kul detalj bara...


Hittade en sötnos i solen.


På väg hem till Sockholm bara MÅSTE vi alltid stanna till vid Dollar Store  och shoppa lite.
Mickan var också glad över att få göra av med lite pengar.
Åh, vad jag önskar att Dollar Store fanns lite närmare Stockholm!

Tack ni underbara Ingela & Janne för en fantastisk helg, en riktig "ladda-batterierna-helg".

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka skrämma bort en ruggig förkylning som jag har dragit på mig.

Sov gott alla fina!



Kommentarer
Postat av: Vera

Nä hä du. DU ger tusan i att bli blondin.

Kram

2010-12-19 @ 13:12:41
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0