Elvis=Wallmans eller var det tvärtom?!!

I fredags berättade jag att vi skrattat så mycket och haft jättekul på jobbet, men att jag inte kunde berätta vad vi gjort. Nu kan jag berätta!! All personal på huvudkontoret fotades, en och en i Elviskostym, för vi skulle göra en speciell avskedspresent till vår käre VD & chef som har sålt sitt livsprojekt och lämnar oss nu. Sorgligt värre! Men att fotograferas i Elviskostymen var inte sorgligt, det var skitkul. Shit vad vi skrattade!
Idag skulle vi överraska Hasse med blommor, tårta och presenter. Då passar vår nya kaffeapparat på att gå sönder (vi fick den levererad och installerad igår!!!).


Kaffefiltret på rulle har inte matats fram och därmed ställt till med en disaster i apparaten. Nej inte nu!!! Vi ska ju fika för Hasse om en stund med härliga tårtor från Gunnarssons.


Katarina gör en "brandkårsutryckning" och räddar hela situationen, och jag inser att jag skulle vilja gifta mig med henne, om jag inte varit upptagen av Lasse. :-)


Hasse visar upp boken med alla "Elvisar" från HK.


Tjusig va!


Gissa vad som är så kul???


Japp, alla kollar in resultatet!


Och här är den tjusigaste Elvisen av alla! Hihihi!
Jag kommer att återkomma med en bättre bild senare, när jag fått den skickad till mig.


Men som sagt, det kommer att bli tomt utan Hasse i våra korridorer.

Hasse! Tack för fem jätteroliga år!!
Jag kommer nog att fortsätta beställa lunch till dig av rena farten!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0