Snusresa

På lördag ska jag och Lasse på den så kallade "snusresan". En sån gör vi några gånger om året för att fylla hans snuslager. Och nu har han precis kvar så att det räcker till helgen. Så då blidde det dags för en dagstur till Åland. Vi ringde våra grannar Hasse & Bitte och frågade om de hade lust att ta vår bil och hämta oss från terminalen på lördag kväll, så jag hinner hem till Melodifestivalen. (Kan inte missa den). Men det slutade med att jag bokade fyra biljetter i stället för två. De hänger med!! Jättekul!! Så det får bli taxi i stället.
Själv måste jag fylla på mitt "lager" av concealer för mina "Icapåsar" under ögonen! Hehe! 

 
Yves Saint Laurent Touche Eclat Concealer.
Den här concealern är min favorit och tro mig, jag har provat MÅNGA olika tidigare. Jag avverkar exakt två YSL-concealer per år, och min senaste har precis tagit slut. Lämpligt att den tog slut samtidigt som Lasses snus.
Men jag måste säga att min "last" är både billigare och ofarligare än Lasses, eller vad säger ni?!

Nu är det tedags här hemma, så att jag senare kan lägga gamla tepåsar på ögonen tills jag får en ny YSL:are!!! Hihihi!
Sköt om er och var glada. I morgon är det fredag!!!




Kommentarer
Postat av: Vera

Samma lika som jag ju fast min måste vara betydligt mer dryg eftersom min räcker i drygt 1-1,5 år.

2010-02-05 @ 10:49:58
URL: http://veronicawallman.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är dimensionen på påsarna det handlar om, inte drygheten. Du kanske i värsta fall har pyttesmå lysdiodspåsar under ögonen medan jag har stora Citygrosskassar!! Puss!

2010-02-05 @ 12:51:47
Postat av: Vera

Hahahahaha....

Det är skönt att höra att du är så snäll mot dig själv. ;-)

2010-02-05 @ 13:11:25
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0